Easy System - Jednoduchá správa vaší firmy (Teplice)

CS
Easy System Vám nabídne širokou nabídku uživatelsky příjemných aplikací pro správu vaší firmy

FAQ

  1. Fakturace a platby
     
    OT: Lze platit i jiným způsobem nežli bankovním převodem?
    OD: V současné době ne. Připravujeme však nově službu platby prostřednictvím SMS.
    OT: Mám možnost své dobití získat zpátky?
    OD: Je to možné, ale žádost o vrácení dobité částky je nutno zaslat nejpozději do 7 dnů od odeslání platby.
    OT: Jak získat doporučenkovou slevu?
    OD: Pro získání slevy je nutné při registraci nového uživatele zadat vaše IČ nebo RČ (rodné číslo). Následně po ověření vám bude částka připsána na váš účet vedený u nás. Vyplacení je možné při žádosti do 30 dnů od ověření, že se nejedná o tzv. slepou registraci.
  2. Technické dotazy
     
    OT: Je nutné systém instalovat?
    OD: Nikoliv. Systém je umístěný na našem serveru a přistupujete do něj skrze internetový prohlížeč (Internet Explorer, Firefox, Mozila aj.) stejně jako je tomu u internetového bankovnictví.
    OT: Má vliv výběr internetového prohlížeče na používání systému?
    OD: Vliv by to mít nemělo. Nicméně v případě potíží nás neváhejte kontaktovat a my problém vyřešíme.
    OT: Co mám dělat, když si nebudu vědět rady?
    OD: Nezoufejte a neváhejte využít kontaktní formulář, budeme vás kontaktovat a pomůžeme vám.
  3. Návody a rady
     
    OT: Jak začít využívat systém?
    OD: Jednoduše. Stačí vyplnit registrační formulář a náš systém vám zašle přístupové údaje. Následně můžete systém začít využívat (řekněme během 5 minut).
    OT: Jak začít se systémem pracovat?
    OD: Začněte postupně a pro první „krůčky“ si vyčleňte alespoň 2 hodiny. Systém je velice intuitivní a jednoduché dotazy vám zodpoví přímo nápověda uvnitř systému.
  4. Školení a prezentace
     
    OT: Mám zájem o nezávaznou prezentaci nebo školení?
    OD: Stačí vyplnit náš kontaktní formulář a my vás kontaktujeme a domluvíme s vámi oboustranně vhodný termín návštěvy.
  5. Zájem o spolupráci
     
    OT: Co mám dělat, abych se stal vaším obchodním zástupcem nebo školitelem?
    OD: Kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky a my s vámi sjednáme termín osobního pohovoru.
  6. Bezpečnost a zabezpečení
     
    OT: Jak je systém chráněn proti zneužití?
    OD: Úroveň zabezpečení odpovídá běžným standardům na úrovni elektronického bankovnictví, a pokud nesdělíte jiné osobě své přístupové údaje, můžeme vám garantovat plnohodnotný zabezpečený systém.
    OT: Jak často jsou moje data zálohována?
    OD: Zálohu provádíme denně, vždy od 3:00 h ráno.
    OT: Mohu získat zálohu mých dat pro svoji potřebu?
    OD: Zatím tato možnost k dispozici není. Její zavedení však zvažujeme do budoucna.
  7. Ostatní
     
      Prozatím nejsou OT/OD k dispozici…

Buďte v kontaktu

Napište nám


Náhodné čísloNáhodné čísloNáhodné čísloNáhodné čísloNáhodné číslo

Kontakty


  • Easy System
  • Jednoduchá správa vaší firmy
  • Teplická 344, Košťany, 417 23
  •  
  • Telefon: (+420) 411 191 315 - 317
  • Fax: (+420) 411 191 318
  • Mobil: (+420) 608 848 868
  • E-mail: info@easysystem.cz
  • Držitelem obchodní licence Easy System je společnost Home Basic a.s.
  •  
  • Fakturační údaje:
  • Home Basic a.s.
  • Sokolská 1605/66
  • 120 00 Praha 2 - Nové Město
  •  
  • IČ: 278 45 109
  • DIČ: CZ 278 45 109
 

Copyright © 1998 - 2018, designed by LR Design Studio. Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.   Vstup do interního systému Easy System
Zavřít

Náhodné čísloNáhodné čísloNáhodné čísloNáhodné čísloNáhodné číslo
Zavřít

Přihlásit se